Jobbig natt med massa ont !!

Fast jag tog en värktablett igårkväll innan jag la mig att sova så har jag haft mega ont hela natten *ajajaj*
I stort sett bara legat och vridit mig i sängen och räknat timmarna tills de va dags för en ny tablett...
Hade ju hoppats att kunna jobba i morgon men det orkar ja inte ! :-(
Nu ska jag snart hämta sonen på dagis, han har det säkerligen bättre där nu än hemma med mig som bara har ont och inte är på mitt bästa humör precis.
Imorse när jag va uppe med han lite innan uffe gick upp så roade han sig bl a med detta......
56631-62
.....hälla vatten i burkar i handfatet är just nu MYCKET skoj förstår ni !! Hahahahahaha !!!!!
Och ..ja..vi ska klippa han på söndag..nu ser han ut som jag vet inte vad ! (fast lika söt ändå) *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0