Min egen möhippa !!!!

 UJUJ...snacka om att bli tagen på sängen (bokstavligen)

När jag helt oanandes i lördags satt hos max för att han skulle sova lite efter lunchen så hör jag att två bilar stannar utanför å en massa dörrar öppnas å stängs...
Sen ringer det på vår ytterdörr...Uffe öppnar och det bara mumlas därute i hallen...
Helt plötsligt öppnas max dörr och in kommer.... Susanne P (gammal mycket bra kompis från Värmland)
Syrran (som bor i stockholm), brorsans tjej (som bor i värmland) och Bästa vännen Camilla !!!
Jag blev SÅÅÅ paff så tårarna började rinna *ler*
Jag fick inte göra mig iordning eller packa nått utan uffe packade det jag behövde !?!  Bara säga hejdå till mina killar och sen ögonbindel på och jag leddes ut till ngn bil utanför....

Vi åkte någonstans som jag inte hade en aning om, och eftersom alla i bilen hela tiden pratade med mig så kunde jag ju inte hålla nån koll alls på hur vi svängde eller så.... Hmmmm...Tillslut så stannade bilen och jag leddes ut till nått som kändes som ett träd.... krama det här sa syrran och bara skrattade !!! Hahaha  KUL !!
Sen leddes jag in i ngt hus där jag genast kände igen ljuden mm VÄXJÖ SIMHALL !!
Mycket riktigt. jag sattes på en bänk inne i omklädningsrummet och fick byta om med ögonbindeln på *ler* Fick även på mig en jättefin illblå badhatt  och såna där uppblåsbara armpuffar med delfiner på *skrattar*

Sen tack å lov då åkte ögonbindeln av =)
Vi hade en härlig stund i äventyrsbadet och många undrande blickar fick jag allt där jag strosade fram i min fina hatt och med puffarna på armarna =) men jag tror de flesta anade va vi hade för oss *ler*

Efter nån timma där så va de dags att få på sig en klänning, modell snävare och kortare !!!!
Och jag fick tack o lov fixa till mig själv i håret mm !!!
Sen på med ögonbindeln igen och in i bilen.... tillslut hamnade vi hemma hos C svärföräldrar (de var bortresta). Där dukades det fram massa massa GOOOOD mat och kex, ost mm mm. En egen vinare fick jag med hihi !!

De hade iofs tänk att vi skulle käka på en filt lite mysigt utomhus nånstans i stan och jag skulle få flyga drake med *ler*.Men tack vare ?!! regnet så blev det plan B.
Sen senare styrde vi våra lurviga mot Harrys + Grace. Och där va det massa goda drinkar + öl + massa dans och skrålande (hes dagen efter). Jag hade sååååå kul sååå och kolla på bilden  såååå fin jag var =)
Kl 04 kom jag i säng =)
TACK alla ni som fixade denna HÄRLIGA dagen för mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

56631-112

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken fin brud och så kul vi hade. Det var så roligt att få tillbringa hela dagen med dig och se din överraskade min. Den sa allt om jag säger så. Men det var det minsta vi kunde göra för en toppen kompis som DU!!! Kramisar

2007-06-22 @ 21:25:22
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Cards of Maria

Låter som en riktigt trevlig dag =0)
*vink vink*
Maria

2007-07-04 @ 02:46:18
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0