Goood Mooorning !!

Jao i morse när max kom in till oss vid 4 så va jag såå trött....
Men de va bara å gå upp till han...försökte få han att lägga sig lite till i sin säng å det funkade när jag satt på kistan brevid.
Sen läste jag lite för han ur boken "visst kan lotta cykla" för den gillar han mycket :-)

Vid 5 gick vi upp och sedan dess har vi hunnit med att baka 20 st kletmuffins, så nu blir de glada på fikat idag på mitt jobb *ler*

Nyss käkade vi frukost och nu leker Max med sin tågbana som är favoriten just ju !!

Vi förstår helt  vad Max snackar om nu (kombination av språk och gester)
Mycket OJOJ och Nej  hörs här hemma nu förtiden. När vi är ute och tex handlar så hälsar han på alla.
Igår var vi till biblioteket och då var det en som Max hälsade på som inte hälsade tillbaka...då när denna personen gått förbi så vände sig Max efter honom och blängde surt och hytte med näven *ler*

Igår fick jag till 4 st småkort till Max dagispersonal. Nästa veckan är ju den sista innan semesterledigheten. Vi ser alla 3 fram emot 4 veckor härlig semester tillsammans !!!

image118

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Så synd att Max ska envisas med att vakna så tidigt. Det är ju rena natten och jag förstår att du är helt slut. Så gott det lät med nybakat till fikat och jag är övertygad om att dom blev glada för det. Det är rätta takter av Max. Oförskämt av personen att inte hälsa och det måste sett rolgit ut när han hötte med näven åt honom/henne. Kramar

2007-06-27 @ 14:28:36
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Vad söt han är Max! Skulle vilja se när han hötte med näven åt han som inte hälsade hi, hi
Kram Hanna

2007-06-27 @ 22:44:35
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för grattis i min blogg då jag kom in på utbildning.
ska kolla vidare på din blogg lite nu...eller sen efter simskolan om jag inte hinner nu :-)

2007-07-02 @ 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0