Pappas kille !!

image120


Här har ni mig !!
Jag heter Max och är snart 2 och ett halvt år gammal, de ni !!
I morse lånade jag pappas glasögon lite, se så snygg jag blev =)
Min frissa är lite konstig i kanterna för jag ville inte alls sitta stilla och klippa mig när mamma och pappa tyckte det.
Men tack ändå Malin för att du orkade med mig och mitt arga skrik i nästan 1 timma.....

Annars gillar jag mest att vara UTE !!! Där racar jag fram på min trehjulig mest hela tiden. Fyrhjulingen har fått vila lite för jag har ju kommit på att det går mycket fortare att CYKLA när man kan trampa med pedalerna !! YIIHHHAAA !!

Nu har jag semester från dagis och det är härligt för då kan jag strutta runt lite längre i sköna pyjamasen på dagarna hehe.

Vill du bjussa mig på mat så uppskattar jag makaroner och korv mest just nu =)
När vi är och handlar så skriker jag så fort vi kommer till kexhyllan, då vill jag ha  "aka" !
Många skojjiga hundar har vi som grannar hemma och dom pratar jag med på mitt eget lilla sätt... -vaffff vaffff säger jag och har jag tur så svarar dom...

Jag gillar att kramas och pussas och häromdagen blev gamle grannen B alldeles tårögd för jag kramade han så gott...klart jag vill krama han , där får jag ju god glass när jag kommer förbi hihihi !!

So long folks !!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken skön kille ni har! Ellionora skrattade när hon såg kortet och ville ta av Max glasögonen så dom tyckte hon inte han skulle ha. Det är en riktigt solig bild på Max!!! Kramar

2007-07-13 @ 21:24:38
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Cia

Härlig kille ni har :-)
Önskar dig och familjen en skön sommar!
Kram Cia

2007-07-14 @ 15:51:43
URL: http://hobbyhuset.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0