Försmak på vad som komma skall =)

56631-132

Ja dessa vaniljhjärtan har jag bakat idag  MUMS ! (hoppas jag)
...de va kluriga att få till men efter ett antal j**ar annamma så gick det hyfsat bra *ler*
Nu är bröllopsförberedelserna så gott som klara =) Bara maten som skall beställas i veckan =)
Dagen D närmar sig med stormsteg och det ska bli sååååååå kuuul  att fira den med alla våra vänner och bekantingar .

Imorgon ska jag till frissan och färga håret *längtar*. Ska bli så skönt att få ngn vettig färg i barret igen.
Sen ska jag ut till Helena Landstoken och shoppa loss på lite pyssligt ----> http://www.landstoken.se/shop/

Tjingeling  !

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilka fina vaniljhjärtan du gjort och du måste lära mig hur man gör. ;-) Nu när du övat och fått dom så fina. Det låter inte fel att handla lite hos Helena och jag hoppas du hittar mycket snyggt. När ska du till frissan? Kramisar min bästis och snart är det dags.... dagen D och jag övar ;-)

2007-07-26 @ 22:24:45
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Helena

Jättefina blev de :)
/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0