En lagom bra dag =)

Började med att Max å jag åt frukost tillsammans *mysigt *
Sen slutade jag tidigt på jobbet *bra bra*
Ner till stan å in å hämta våra ringar *glitter å glam*
In på panduro och handla upp presentkortet jag fick i julklapp *shoppa loss*
Sen vidare till tandläkaren där hon konstaterade att det såg mycket bättre ut än sist jag var där !!! MEN att jag ska få remiss till käkkirurgen för att ta bort en till visdomstand *ajajaj*
Hämta Max på dagis, där han satt och smaskade hemmagjord jordgubbskräm till mellis *smask*
Hem och sonen ville inget (trött efter dagis) och vi la oss i soffan och jag sjöng för han lite, kollade till på han och då har han somnat hihi *trötter*
Sen göra middag med en gallskrikande son på armen *inte såååå lätt att laga mat*
Kolla bompa bompa (bollibompa) och Max dansar när de sjunger på TV´n  *ögongodis*
Lägga en son som inte vill sluta ge mig stora härliga blöta pussar *blöt i hela ansiktet*
Efter ca 30 min (tror att sonen sover gott) så hör jag hans napp fara i golvet och han hostar till, jag kollar lite försiktigt in till han och möts då av ett " ahhhhh" och en klarvaken Max som sitter i sängen !!! Tar upp han och gosar en massa, han kör hela sitt ansikte i min hals och säger mmmmmm. *HÄRLIGT*
Nu ska jag snart ner å lägga i en maskin tvätt och får nog ta å stryka det som ligger i strykashögen med * avslappande*

TJINGELING !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0