Snart doppareda´n !!

Nu e de bara en dag kvar för mig å jobba !!!! Yiiihhhaaaaa va gött !!
Sonen och maken  e lediga från idag och här kommer lite bilder på vårt julstök/mys hehehehe....

image195
Sonens pyssel från förskolan =) En ängel och en jättefin ljuslyckta.

image196
Dessa stora tändsticksaskar scrappade jag ihop till sonens underbara fröknar !
Det uppskattades verkligen SKOJ !

image197
Denna helt UNDERBARA julbukett fick jag på mitt jobb. En julgåva från alla barnen med föräldrar.
Den är mycket finare i verkligheten än på bilden...
På kortet står det
"Med önskan om en fröjdefull jul och ett fint 2008
Tack Lotta för det fantastiskt fina jobb du gör ! "

TACK !!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina saker han har pysslat MAx, det är svårt att komma på bra ideer tycker jag. Vi målade kulor till granen med våra minsta.. blev hemskt fina faktiskt. Buketten var underbar! Var och hämtade min julklapp på jobbet i dag, en presentkorg med choklad och marmelader och ostar. Skrev på om huset i dag! Så nu är det bara att börja flytta lådor och annat! kram

2007-12-20 @ 21:10:34
URL: http://smsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0