Julkort....

Ja då har jag nu i augusti månad gjort mina 2 första julkort hehehe. Trots att julen känns sååå långt bort..
Annars så flyter livet som fru på som vanligt tycker jag *ler*
Snögubbestämplarna  kommer från  http://landstokensscrappyhappy.blogspot.com/

56631-135

56631-134


Jobbet har börjat igen och denna kommande veckan börjar jag på det nya stället, de ska bli spännande att lära känna personal, barn och föräldrar där med.
Denna helgen har vi varit på 1 års kalas, det var mysigt =) Hoppas du gillade presenterna Ellionora !!! GRATTIS !!

Max han vet nu en färg GUL !!
Och han babblar på som värsta pratkvarnen..idag gjorde han mig överlycklig då han sa mamma många fler ggr än han gjort innan =)
Vi förstår precis vad han vill, när han pratar eller använder sitt kroppsspråk.

Jag har nu insett allvaret i att äta mycket gott under sommaren...ugggaaa...ställde mig på vågen å den visade....... 78,5 !!!!!!!!!!!!!!!! Buuuhhäääääääääää !!! Här blire å ta i med hårdhandskarna minsann  !!!!!

Har förlängt mitt medlemsskap i viktklubben och ny amålet jag satt upp är att i jul SKA jag väga 68 kg.

Tjing !

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Klart jag gillade de fina presenterna och det superfina kortet!!! Tack så mycket för allt och det var så kul att ni kom. Måste säga att det var 2 snygga julkort och det är inte dumt att börja i tid för när det är närmare jul blir allt så stressande. Läcker och rolig snögubbe! Kramisar

2007-08-12 @ 23:00:34
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Anonym

snögubben är en av mina favoriter =) läckert!

2007-08-14 @ 16:20:56
Postat av: Rosita

går det inte att klippa ut snögubben bättre?
nu ser man ju kanten? bara förbättringsförslag.
kram från Rosita

2007-09-11 @ 08:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0