Underbart bröllop....

.....ja det var jag och bästa vännen Camilla på i helgen. Brudparet var så vackra tillsammans att jag verkligen fick anstränga mig för att inte tårarna skulle börja rinna en massa där i kyrkan när de kom vandrandes fram till altaret.
Grattis igen Anna och Jens !!!!
Annars har det varit en lugn helg med en liten tur till Max farfar med sambo i söndags. I lördags var Max med pappa Uffe på vislanda marknad, de hade det kanonbra och handlade en liten BMW bil *ler* som max INTE ville släppa när han skulle sova sen på kvällen. Sådan far...sådan son...

Det är så skönt att ha sluppit ifrån tandvärken nu men då kom ju magkatarren som ett brev på posten..... SUCK !!
Det var nog i påskhelgen som jag en natt vaknade vid 3 tiden och hade såååå ont i magen och mådde nått så fruktansvärt illa.....skulle gå till toan men svimmade i hallen..piggnade till nästan direkt men kunde inte ta mig upp så där blev jag liggandes i ca 10 min innan jag kunde resa mig upp. Sen satt jag på toa med huvudet mellan knäna och skakade som en tok och kallsvettades som en rinnande kran.... Fick tid på vårdcentralen på eftermiddagen sen och han där konstaterade att det troligen var allt mitt intag av starka värktabletter under en längre tid som hade satt min mage ur balans rejält. Jag har ju haft små anfall av magkatarr innan men nu var det ju inte så litet anfall..... Fick några starka tabletter att ta 1/dag i en vecka och sen ta en tablett vid behov.

56631-80
Nya favoritsysselsättningen......KÖRA BIL !!
Här kör han konbana med spritsmunstycken *ler* Han vill inte köra småbilar på golvet utan när han ska göra det så tar han två små plåtbilar och går in i köket, klättrar upp och sätter sig på en stol och sen blir det race på köksbordet !!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Härlig bild på er underbara son. Han vet vad han vill och vilken fin BMW han har nu ;-)

Ja det var ett härlgit bröllop vi var på och vi hade en kul dag ihop. Tackar för all hjälp med min dotter under bilresan och dagen i övrigt. Kramisar

2007-04-23 @ 21:45:21
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0