Snorigt och jobbigt :-(

Nu har max blivit förkyld...näsan hans bara rinner och han nyser så det sprutar om han !!!
Kindtänderpå G åsså..ibland gör det sååååå ont på lille maxen :-(

Idag har vi bara tagit det lungt  tänkte åka in till stan å handla höstkläder till sonen men pga att han vaknade vid 05 (vällingtajm) och sen sov till 06 (inte sova mera upp med pappa tajm) = pappa dödstrött när jag pallarde mig upp vid 08.  Pappan somnade vid 09 och då tog jag å Max en promenad runt kvarteret. Max GICK SJÄLV hela biten !!!! DUKTIGT !!! Sen vaknade pappan vid 12 och då va de jag som var trött *ler* så jag sov till 13 då pappan och sonen åkte till en kompis.

Sen i eftermiddag så var det middagslagning och dusch av Max (lättare att andas efter en varm å go dusch närman e "nuuuuvig och däääpt")

Nu på kvällskvisten har vi haft spontanbesök av svärmor med sambo. Mysigt !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0