Slagen hjälte...

När jag hämtade Max idag på dagis så sa hans fråöen att hon nästan skämdes att skicka hem han som han såg ut..... Han hade suttit å blivit skjutsad på ett trehjulingsflak och tippat av med ansiktet rakt ne ri asfalten. Detta resulterade i många skarpsår i hela snriktet och lite svullen läpp  *stackaren* .

Sen hade han även ett bitmärke på ovansidan av ena handen =( Men men det tar jag inte så hårt för jag vet ju hur barn i den åldern är....det är ju en del av deras utveckling att tugga och smaka på allt, och Max är säkerligen inte guds bästa barn han heller  *ler*.
Frågade innan i veckan hur han har det under dagarna på dagis och de sa att han går mest runt och myser =) Han leker ju såklart på sitt sätt men det de menade var att han är som en stor sol hela han för det mesta =)

Nu sover han och jag ska fixa lite här hemma och en tvätt ska i maskinen.

Tjingeling !!


Kommentarer
Postat av: penni

stackars maxen..ge han en kram från mig!

2006-09-21 @ 19:46:46
Postat av: Hanna Johansson

Nu har jag hittat till din sida! Kul att se vad du gör för fint! Jag länkar till dig från min blogg om det är okej?! Så du kan sminka ?! Det lät spännande!

2006-09-24 @ 19:49:00
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0