icke...... :-(

Idag har varit en trist dag. Jag skulle ju til vårdcentralen vid 13,30 och på förmiddagen så va de som vanligt här hemma... Uffe åkte till jobbet kl 13 å efter det så bara skrek Max, och när jag skulle ge han medicin mot hostan så kräktes han upp den å på hela sig å mig (klockan var då 13,15)......bara å byta kläder å sen iväg till vc fösenad....

Där tog de prover på mig och så va de såå snälla å tog snabbsänka på Max med men den var bra nu, sen tyckte de han rosslade å skällde såå när han andades å hostade så han fick andas adrenalin i en mask där med.
Sen hem och satt jag med max i mitt knä å han sov i ca 1,5 timma. Då tyckte jag att han var såååå varm å slö så jag tempade a han igen å nu va den uppe i 38,7 .
Gav jag han lite vatten och aledon och då blev han liite piggare

 Nu sover han å skäller som en hund emellanåt å då när jag hör han sån vill jag bara gråta för jag tycker såååå synd om han stackaren..... *lessen mamma Lotta nu*


Kommentarer
Postat av: penni

uha lät inge skoj du :( hoppas både du o lille maxen blir bättre snart *kramar om*

2006-09-11 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0