Bättringsvägen...

Ja idag fick jag sovmorgon hihihihi !! Vaknade (av mig själv) vid 10 tiden mouhahahah !! De va skönt de !!
Då sov maxen i sin säng å uffe i soffan *ler*
Vi tog en promenad till Hagaparken på eftermiddagen och där lekte vi lite och fikade juice och banan =)
Sen hemma igen så tog vi det mest lungt och idag blev det hemmagjord pizza till middag MUMS !!
Max är på väg att bli bättre nu minsann för idag åt han både frukost, lunch och middag !

Nu sover han och uffe har klippt gräset och jag har strykt MASSA ren tvätt. Sååå skönt å ha det gjort till veckan då uffe jobbar 13,20-23,20 (= jag ensammen med Max hela eftermiddag + kväll)

Har åsså hunnit med att scrappa två kort (kolla under pyssel....kort)

Tjingeling !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0