Racerkillen vår

Racerkillen vår

Ja vad månne detta bliva tro ?!?!
Maxen han älskar sin nya bil !!! Han vill gärna köra den hela tiden men ibland ställer vi in den i garderoben...*ler*

Nu börjar det komma mer och mer ord från han med *skoj skoj*
            Klocka (mitt armbandsur och väggklockan i köket) = kocka             Alla djur (anka, fågel, hund, katt) = aka             Pappa ( du pekar på pappa och säger Papa
Jag försöker allt få han att säga mamma med. tex när vi siter vid middagen så säger jag kan du säga mamma ? Eller så pekar Uffe på mig och säger vem är det där ? Då tänker han så det nästan knakar och sen ler han lite och säger PAPPA ! *skrattar*

Idag har han varit på dagis igen (hemma med liiite feber igår). Nä rjag kom och hämtade han vid 16 tiden så stod han ute och bakade. När jag sa att nu ska vi åka och handla lite, ja då bara tittade han på mig...slängde det han hade i händerna och ville iiinte följa med . Skönt att han gillar sitt dagis tycker vi .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0