Hej säger Max !

Hejsan svejsan säger godingen !!!

Denna bilden tog jag när Max och jag busade lite en kväll i veckan inan han skulle sova.
Han älskar när man tar fram kameran.

Hej säger Max !

För det mesta ska han krypa så nära så..men denna gången gick det ganska bra att få till några kort på lagom avstånd *ler*

i helgen har vi mest tagit det lungt. Lördagen började bra med sovmorgon till 8 (för mig och max).
Vi gav pappa tid att sova ut ordentligt efter gårdagens lanande (dataspel i grupp). Jag och max tog oss en promenad till ica  i "centrum" Där handlade vi ett par fingervantar för vi hade glömt de andra på dagis =). Jag var lite osäker på om han skulle vilja ha på sig dom men det gick som en dans !! När de va på efter trixande med att få ut fingrarna, ja då klappade han i händerna och vinkade till alla vi mötte (typ ser du vad jag har på händerna).
Sen gick vi lite i centrum och sen hemöver till en lekplats i området där vi bor.
Efter en stund ringde pappa och nu hade han vaknat så vi begav oss hemåt. Efter lunch och vila så gick vi ut igen. Pappa Uffe han mekade bilen lite och jag tog tag i den resterande lövkrattningen. Max han lekte på gräsmattan.
Vad fort det blir mörkt på kvällarna nu...rätt vad det var så hade det mörknat och vi gick in och började med middagen.

Idag har vi haft besök av ett par kompisar och deras dotter Maja. Hon och max lekte (efter han vaknat till) och såg ut att ha jätteskoj !!! När de skulle gå så fick hon en såååå go kram med !! Det riktigt värmer i hjärtat på mig när man ser Max vara sååå go mot andra än oss *lycklig mamma*
Sen har vi även hunnit med ett  IKEA besök !!! Införskaffade en  hylla till Max rum, en taklampa till hallen, halkskydd att han under trasmattorna och ytterligare ett packe med lådspärrar till köket.

Ne...nu ska jag snart kolla på  Flaschdance på TV !!!!!!!!!  Nostalgi eller vad ?!?! (tänker tillbaka till gympalektionerna i högstadiet på 80 talet)

Kommentarer
Postat av: penni

Snygg hylla det blev till max rum! :-D och han var jättefin på dagisfotot! kram från mamman o max nr2 hehe

2006-11-21 @ 13:42:25
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Hej Lotta! Har ingen msn men en mail har jag! Du ser adressen här ovan. Hoppas allt är bra med dig. Kram Hanna

2006-11-24 @ 21:33:20
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Hanna Johansson

Hoppsan, jag trodde mailen skulle synas i meddelandet... Adressen är: [email protected]

2006-11-24 @ 21:35:11
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0