56631-4

56631-4Max vid sitt tangentbord *ler*

Tjosan på er som läser här !!!

Idag har det varit en sån där seeeeeg dag *suck å pust* känner mig som en skabbig ..... hmm ja nått gammalt skabbigt i alla fall !!
Jobbade 7-16,30 och det kändes som att jag bara tjatade på ungarna hela långa dagen. Men när 5 åringar kletar ner en hel vägg utomus med lera..ja usch å fy !!! Får man klaga då ???

Å i morgon kommer bli en ännu segare dag e jag rädd för.... jobbar 8,30-17 + planering 17,30 - seeeent (mycket att planera upp)

Just nu vill jag veta när vi kan flytta in i huset !!! Vi har ju skrivit ett datum på kontraktet men sen beror det lite på när nån vill flytta in i vår nuvarande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0