öronen...


 Vi var på jourläkarmottagningen igår kväll.....Max vaknade vid 21 och va jättelessen precis som han varit innan när han haft det.... så vi åkte in vid 22 å läkaren kollade i öronen...sa att det var inget akut rött eller buktande eller så men att det ev ev kunde vara ngt på g så han skrev ut en annan sorts pencillin,när vi kom hem va max jättelessen igen å han had eju fått alvedon vid 21 så de kunde vi inte ge han öfrren kl 01 så uffe gick å la sig å jag satt med max i mitt knä, efter ca 1 timmas gråtande så somnade han helt utmattad och efter ca 30 min kunde jag lägga in han i sin säng. Där sov han till 06 då va uffe inne å gav han nappen å sen sov han till 08 då han hade bajsat. =)
Nu idag så verkar han inte ha ont men det återstår att se hur dagen blir.

Idag får vi trevligt besök av en kompis och då blire semlefika  (hemmagjorda såklart hihi)


Kommentarer
Postat av: penni

yepps.. still watching you.. hihi

2006-03-06 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0