Urk..

Fasen vilken natt det har varit...
Gick och la mig vid 23 ca sen vaknade jag vid 2 å mådde JÄTTEILLA !! Hörde att Max vaknat då med så det var bara å trotsa illamåendet och ut å göra välling till han :-/
När han hade fått den å blöjan var bytt så la jag han igen å sen blev det "hänga över den vita" ett tag....
Efter ett tag kunde jag somna om men sov och vaknade hela tiden för jag mådde såå illa....
Nu vid 7 så ville inte lillemannen ligga i sin säng mera så det va bara å gå upp då... mår fortfarande såå kasst..men nu räcker de å sitta på den vita istället (om ni fattar va jag menar)....
SUCK !!! Hoppas de bara e ngt tillfälligt.... vi får se hur dagen blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0