NYTT !!!!

Japps..som rubriken lyder..nytt på hemsidan och bloggen.

1, Tagit bort en massa "rubriker" på hemsidan eftersom jag inte har varken tid eller ork att hålla på och uppdatera en massa (enklare att uppdatera här på bloggen)

2, Lagt till en del kategorier här på bloggen (kommer ev. fler med tidens gång). Så när ni kikar in här kolla gärna runt lite.  I denna "dagbokskategorin" kommer jag skriva om sånt som händer vår familj i det vardagliga livet. I "scrapbookingkategorin" kommer jag lägga upp bilder på det jag scrappat. I "Maxkategorin" kommer  det hamna lite fina bilder på vår goe son *ler*.
Ska försöka att uppdatera  varje vecka.

3, Har tagit bort gästboken på hemsidan....  vill ni skriva något så får ni kommentera här i bloggen eller så blir jag väääldigt glad om ni skickar mig ett  mail !!!

GOTT NYTT ÅR !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: penni

va fint de blev! =)

2007-01-01 @ 10:38:34
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Anna

måste ju lämna en kommentar tillbaka, nu satsar vi hårt!!

2007-01-01 @ 16:58:32
URL: http://smsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0