Bättring pågår.....förhoppningsvis i alla fall =)

Tjosan i värmen =)

Vaknade idag till sol från blå himmel, uffe va uppe med maxen (hans "gå upp tidigt morgon"). Tyckte det va en dag för stranden...  frågade uffe men han ville vara kreativ hemma sa han =) Jaja de e ju bra men nu är det ju soool =) Det blev att vi packade strandväskan och for till en badplats i närheten. Va nog i och doppade mig 2 ggr mellan molnen *ler* Maxen badade med och han gillar det mer och mer nu minsann *kul kul*

Sen när vi kom hem  så va de lunchdags och efter det bara slappande mest här hos oss. Max sov sin eftermiddagslur och uffe skruvade upp barnspärrar på skåp och lådor i köket.
När Max testade att öppna, som han brukar kunna, ja då tog det stopp ! Han gick från skåp till skåp och såg lika förvånad ut varje gång det tog stopp hehehehe.

Nu har jag nyss varit och  veckohandlat och lagt Max. Nä rjag hade gjort den vanliga proceduren vid läggdags och skulle gå ut ur rummet så vände jag mig om vid dörren. Då ser jag en liten hand som sträcks upp i sängen och vinkar =)

ÄLSKAR den godingen !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0