56631-10

56631-10

Jag och Max har gått 2 st ganska långa promenader idag. Den första var på förmiddagen när pappa Uffe ville sova en stund till. Den andra var på eftermiddagen och då gick vi till ica och hem igen. Skönt som tusan var det, lagom varmt ute med. När vi nästan var hemma så somnade han sittandes i vagnen !!! OJOJ det va inte igår det hände =) Så han fick sova kvar där på baksidan en stund tills grannen körde igång sin gräsklippare, Då när jag kollade till max så satt han helt yrvaken i vagnen och undrade nog vart han hamnat såg det ut som *ler* Jag lyfte upp han och tog in han till mig i köket (lagade middag), satte han på golvet brevid där jag var men han bara la sig på sin snuttis på magen och verkade somna om igen..... så jag la han i sänen och där sov han vidare i ca 1 timma till ujujuj lille trötter !!!

Nu i kväll har jag poppat popcorn, fixat med växterna, kört en tvättmaskin med all tyginredning till vagnen samt plockat iordning lite här inne.

Tjingeling !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0