Undrar....

...ja undrar hur det kommer kännas att åka upp till Kristinehamn utan att hälsa på min mormor, alltid när vi varit där har hon fått ett besök men nu finns ingen Dagmar att besöka då vi kommer upp........... SAKNAR och ibland kommer alla känslor över mig och gör mig såå ledsen !! Hon är den jag alltid kunde vända mig till, i tonåren då föräldrarna var "jobbiga och pinsama" då fanns mormor där som lyssnade och bjöd på negerbollsmet och vi spelade kort eller kollade på hem till gården på tv. Kommer ihåg då jag på min tio års (1983) dag hade fått Carolas nya första kassettband och satt hemma hos mormor och spelade å sjöng.......finns sååååå många fina underbara minnen !!!!!
SAKNAR !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad vi saknar Dagmar! Gick igenom bilder på Jonathan och Elliot och där finns hon med många gånger. Hon var så innerligt fin med barnen ända in i slutet.

Svar: så gay
Lotta Pettersson

2013-03-28 @ 07:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0