Bläääää för sjukdomar !!!

Ja nu tycker jag det får vara noooog men sjukdomar för oss !!!
Igår vaknade jag med en olustig känsla som jag inte kunde klura ut vad det handlade om....åt frukost med barnen å sen iväg till dagis, skola å jobb. Sen framåt 10-11 tiden började skinnet ömma å ledvärk i hela kroppen !! Började frossa så hela jag skakade å temp på 38,2 grader... SUCK !!!! Bara hem å lägga mig under dubbla täcken å somnade bums ! Sov till å från hela resten av dagen å när jag vaknade i morse va tempen normal igen å har så varit hela dagen !! SKUMT !!! Hmmmmm !! Men enlide de på vårdcentralen så är detta tydligen en vanlig följd av influensan att man får feber ca 1-2 veckor efter tillfrisknande.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0