Städa tvätta diska damma =)



Jaha sådärja...då va de skinande rent i badrummet då *nöjd*
Annars idag har vi mest tagit de lungt...de vanliga med lämning och hämtning på dagis, fixande av lunch och så...
Nu ska jag plocka ihop lite av milos urvuxna kläder i st 62/68 och traska iväg till en granne med. Deras lille son som föddes i sommar har precis kommit upp till st 62 så då kan han ju få det vi inte behöver längre =) Ska ju INTE ha några mer barn nu ändå så......
Sen ska jag försöka mig på att packa upp efter helgens scrapträff....

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi...nu när jag läser vad jag skrivit i min blogg så låter jag allt bra gnällig ;D

Vi har ju faktiskt TOTALrenoverat hela huset, och det som egentligen är kvar är lister i tre rum. Plus att jag vill tapetsera om en fondvägg (ja, redan...jag vet, hihi).

Och så ska vi dela av barnens rum, så de får varsitt istället för det gigantiska som de delar nu (det har varit två rum innan).



Så ska väl egentligen inte klaga, hihi.



Jaså?! Ni är färdiga på barnfronten? ;) Inte en till då? :)

Kramar

2009-10-27 @ 20:05:13
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0