Middag på G =)



En dag när jag var och veckohandlade så läste jag vad såna färdiga frysta köttbullar verkligen innehåller...... uggga va massa  konstiga saker :-( Det vill jag inte stoppa i magen. Nu gör vi våra egna köttbullar istället...möe goare de ;-) Och inte alls speciellt krångligt..bara blanda färs med sröbröd, lök och kryddor och rulla rulla och vips in i ugnen :-P Och till på köpet får vi en goood lukt av nygräddade köttbullar i hela huset =)

Ikväll är det som vanligt gymnastik för Max. Sen ska jag nog börja packa inför scrapträffen jag ska på heeeela helgen Yiiihhaaa vad jag LÄNGTAR !!!! Underbart att bara få sitta ostört och scrappa !!!!

Igår var jag hemma hos vännen Camilla N här i byn . En mysig kväll med massa prat blev de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0