Promenader...

Japps det va som jag trodde...var till min bm igår och mycket riktigt så har filur därinne huvudet nedåt nu. Hon kunde ej känna om h*n hade fixerat sig men trodde inte det. Max fixerade ju sig inte förren inne på förlossningen ca 4 timmar innan han kom ut :-) Så jag är nog en sån som det behövs värkar på för att bebis ska fixera sig. Ganska vanligt enligt min bm. Jag klagade över den jobbiga tröttheten och hon frågad eom jag var ute och gick nån gång/dag....hmmmm nej (skäms lite) . Så nu ska de baske mig bli ändring !!! I dag har jag lämnat Max kl 9 och sen var jag ute och gick (saaaakta saaaakta visserligen hehe) i ca 45 min.
Fort går de INTE och jobbigt är  det men va fasen....
Var även lite förbi netto och inhandlade en sån cd förvaringsväska i aluminium med plats för 200 cd skivor. fast jag ska ha den till mina scrapbookingstämplar jag ;-) Rena fyndet juh !!!

Nej nu ska jag dammsuga lite tills ryggen säger stopp.... sen i eftermiddag ska jag på akupunktur.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur känns det efter akupunkturen? Duktig du varit som varit på promenad idag fast det är jobbigt. Hoppas det hjälper dig så du blir piggar och att akupunkturen hjälper dig så fogsmärtorna minskar. Kramar

2009-01-15 @ 17:05:56
Postat av: Penni

de där aluminium har jag haft nåt år nu till stämplar.. det får plats typ 50st bara blää om de är monterade.. men bra förvaring annars :) Nu är de int elångt kvar för dig :-D

2009-01-16 @ 20:25:12
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0