Längtar efter stora sonen !!!


Japps... nu i morgon kommer Max hem igen från mormor !!! YIHHAA va skoj !! Mormodern stannar kvar över natten med så i morgon ska vi grilla gott !!
Hade ju lovat sonen att när han kommer hem så ska de finnas nya Pippi Långstrump gardiner i hans rum, så ikväll har jag skapat ;-) Kanske inte blev sååå bra men nu finns de iaf där.... luftigare blev det  och det är ju skönt nu när sommaren närmar sig :-)
Milo åkte ju, 7 veckor gammal, på halsfluss STACKAREN !! Vi tyckte han inte alls var sig själv och ville inte äta och bara sov. Tog halsprov hos doktorn och det var bara att börja med kåvepenin (stavas?)
Nu är han mycket piggare och äter som en liten häst igen hahaha.
Idag har jag , förutom sytt, planterat om alla växterna här inne. Så skönt när jag kan göra det utomhus och slippa drälla med jord och vatten inne.

Nepps magen kurrar...Tjingeling och GLAD PÅSK !!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Du har stavat så rätt så på pencillinen. Så fin gardinen blev och jag tycker det ser helt okej ut. Vad är du inte nöjd med? Hoppas ni bara njuter med mormor nu och att Max blev glad för den fina gardinen. Kramar

2009-04-12 @ 18:09:14
Postat av: Mahlin78

Härligt med lite vårkänsla inne! Tycker Pippi-gardinerna ser bra ut!



Trist för Milo med halsfluss. Hoppas han är på bättringsvägen. Syns kanske en sväng nästa helg på träffen? Kram!

2009-04-15 @ 18:53:01
URL: http://mahlin78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0