SCRAPPTRÄFF !!

Ja i helgen har jag varit på en kanonbra  Scrapträff i Rottne (strax norr om Växjö).
TUSEN TACK Helena !!  Landstoken  för en urhärlig helg !!
Även ett stort tack till alla sponsorer av denna träffen för alla fina vinster i tävlingarna och i utlottningarna !!

Här kommer mina alster som jag fick till =)

image246

LO 12*12 efter en skiss. Vinst här =)

image247

LO 12*12 efter en skiss här med. Ingen vinst :-)

image248

LO 12*12 med temat Vänskap. Vinst här :-)

image249

LO 12*12 inspirerad av en annons. Vinst här :-)

image250 
Här var jag med på en kurs där vi fick lära oss göra egen liten bok med bind it all maskinen.
Kanonbra eftersom jag nu köpt en sån maskin Yiiihhaaaa !!! Här ska göras album.
 
image251
Här var det en kurs hur man gör ett påskort (kort av en liten papperspåse)
Jätteskoj att göra och mycket enkelt !!

Helgen har varit härlig och många nya bekantskaper knöts. Tack alla som var där för att ni röstade på mig i de olika tävlingarna *ler*  Att få gå fram och ta emot pris i tävlingarna är verkligen en kick för hela kroppen =)

Kommentarer
Postat av: Penni

Du hann få ihop mycket fint! Grattis till Max i förskott, vet ju han fyller imorrn! Stora killen nu! Hoppas han får en fin 3 årsdag!

2008-04-26 @ 10:27:54
Postat av: Alexandra

Åh vilka fina Lo's du gjort, förstår att du vann en massa priser =) Speciellt den översta tyckte jag om!!!

2008-05-07 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0