Kortmakeri =)


Nu har jag skapat lite igen =)
Har färglagt stämpelmotivet med distresser så kommentera gärna vad ni tycker om det !
Tack för lånet av stämplarna Helena (landstoken) och Linda (bambin).

56631-101

56631-100

Jag har även blivit tillfrågad att ha en liiiiten kurs på Max dagis (för personalen på de båda avdelningarna) om hur man kommer igång med scrapping * kul kul*. De sa att de har sett de olika korten jag gjort till dom vid jul  tex.
Nu återstår bara att klura ut hur jag ska gå tillväga. *klurar lite*

Idag är det mors dag och när på förmiddagen kom Max smygandes med en bra tidning och en toblerone i handen och gav till mig !!! Fast tobleronen delade vi på hela familjen hihihi ! Tidningen ska jag läsa i fred när han somnat i kväll. =)
Hoppas ni alla andra mammor har en härlig mors dag ni med =) KRAMIS !!

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Superfina kort! Kul med din kom igång med scrapbooking kurs! Hoppas det går bra!

2007-05-27 @ 22:16:35
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilka läckra kort du gjort och så fina kombinationer av papper. Gillar dina figurer du satt på och så snyggt du målat dom. Jag har haft en bra morsdag och vi ses imorgon. Kramisar

2007-05-27 @ 22:48:03
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilka läckra kort du gjort och så fina kombinationer av papper. Gillar dina figurer du satt på och så snyggt du målat dom. Jag har haft en bra morsdag och vi ses imorgon. Kramisar

2007-05-27 @ 22:48:04
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Helena

vad fint du målar :) Kul med kurs :)
/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0