Simskola och IKEA

Idag på förmiddagen ringde de från simskolan här i byn. Max hade fått en plats å det började idag !!! ÅH vad glad jag blir. trodde ju aldrig att han skull efå en plats eftersom jag mailat med dem och då verkade det ganska fullt.
 
Ja..denna görsta gången gick sisådär kan man säga.... de va jag å några föräldrar med å kollade å då slår Max bakut å vill iiiinte alls vara med. Han kunde stå i vattnet vid kanten om jag stod precis bakom han...han gillar INTE när ngn annan kollar på han (samma på gympans uppvisningar). Eller som han sa i bilen på väg hem efteråt...mamma jag ska bada nästa gång när ingen mamma eller pappa tittar på, idag ville jag bara titta och se hur de gjorde... jaja jag berömde han för att han vågar stå för och säga som han tycker och känner iaf... Men ska jag säga sanningen så tycker jag det är sååå jobbigt när han gör/blir såhär. Visar det såklart INTE för han men hjärnan min går på högvarv och jag funderar på vad den andra föräldrarna tycker och tänker om mig som mamma egentligen.............Men innerst inne VET jag ju att Max fixar detta och jag tycker det är bra gjort av han att säga ifrån när han verkligen inte vill !!!

Sen for jag och en kompis till IKEA :-)
  
 
Hyllkonsollen ska vi ha till ett vitt hyllplan på en vägg i köket.
Den rosa/lila är ett rosendoftljus som jag nog ska ställa i badrummet och dricksglasen köpte vi 6 st av för de kostade bara 5 kr st :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0