Freeedag !!!

Idag slutade jag jobba tidigt så efter lite mellanmål intagits hemma så åkte vi hela familjen till Växjö för att först å främst handla vinterskor till barnen =)

Maken skulle klippa sig med :-)
När han klippte sig gick vi andra in på en skoaffär på storgatan och där hittade vi detta !!!
20% rabatt på allt var det med !!!!

Sen traskade vi in på en annan affär =)
Där hittade vi detta fina =)
Starwarsstrumpor till Max och pippistrumpor till Milo
+ en Starwarströja till Milo =)

Nu sover den lille och den store mumsar popcorn i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Anne Davidsson

Visst är det härligt när man hittar fynd.

Konstigt nog hittar jag dem alltid när jag inte letar efter dem :-)

2010-09-24 @ 19:46:49
URL: http://lillansscrapbooking.noxshop.se
Postat av: monica

Jag försökte hitta stövlar till mig igår, menjag hittade inga "fynd".

kram

Monica

2010-09-25 @ 09:18:49
URL: http://monicasander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0