Söndag igen....

Ja va fasen  varför går helgerna sååå fooort ?!?! Denna helgen har vi haft finbesök av min lillebror med familj. Massa Bebismys har det blitt eftersom deras son Pelle e sååå gooo ! Har är född i mitten av Maj och är således ca 5 månader gammal. H Sist jag träffade han var han bara 2 månader men ändå så va de ingen fara att vara hos mig och så fort jag pratade med han så fyrade han av leende efter leende..tandlösa underbara dreggelleenden ;-)

Sen var det dags för att skjutsa Max till simlekis i Ryssby, där var det TRÅKIGA nyhter !!! Troligen kommer det inte finnas kvar ngt simlekis där efter jul :-( :-( . Olika omständigheter pekar på detta informerade de om. FAN FAN FAN säger jag bara !!!! Jaja blir väll å söka sig till Alvesta simsälskap då och hoppas på att det är bra de med.


Detta är de höstblåsor som Milo fick utanför munnen nu i veckan. Troligen fler inuti eftersom han bara velat dricka välling måndag tom torsdag :-(
Men nu är han fit for fight igen så i morgon blire förskolan för båda gossarna. De ska ha fotografering där då med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0