Födelsedag & vård av Milo :-)

 

 Ja dagen började med att jag lämnade gossarna på deras förskola kl 06 i morse. Allt var frid å fröjd som det brukar vara när jag lämnar dem =)
Sen på jobbet ringde de från Milos avd. kl 8,30 för då hade skruttas feber..... 38,6 och jag for och hämtade hem liten trött kille :-)
 Väl hemma fick han i sig liiite yoggi och alvedon (som han glatt mumsar i sig). Sen la jag mig i soffan med han liggandes på mig. Där somnade han DIREKT som en stock och sov gott 1 timma. MYYYYS !!!!
Senvaken liten stund  och han precis vara med och fira mig då Max hämtats hem 12,30. sen somnade han på mif igen men då la jag in han i hans säng så sov han gott i ca 2 timmar.  Ja det är inte lätt att vara liten 1,5 åring och sjuker.....
Märks väl på han att orken inte funnits alls idag. Han har varit mycket mera gosig och det är ju bara mysigt... ;-)

Jag har blitt firad med =) Fick jättefin/bra present av familjen !!!!



En väska i hårdplast som jag ska ha en del av mina scrapsaker i !!!!
Chokladkaka + ett fint skojjigt kort som Max skrivit i !!!!
Kan man ha det bättre ?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0