Dagens äventyr....eller Milo goes Gemla förskola =)

Idag var det sista dagen man kunde få svininfluensavaccinet (2a sprutan för barn) här i Alvesta. Förra veckan for U dit med båda gossarna och lille M var det inga problem alls med =) Max däremot vägrade å gallskrek så de va bara å fara hem med han igen  SUCK !! Idag va de dags igen och jag kunde inte följa med och hjälpa till för jag jobbade de tiderna det var öppet (14-16,30). Strax efter 14 ringer U min mobil.. " de e kaos här...Max bara panikskriker och vägrar gå ut ur bilen och in på bvc " jaha men jag jobbar ju  du får väll sätta Milo i vagnen och bära Max in dit då ..svarade jag. Då hade de inte vagnen med sig. Tur att jag jobbar på förskola säger jag bara hahaha !!! U körde Milo till mitt jobb och sen körde han och Max tillbaka till bvc. Under vilda protester fick sen Max sprutan !!! Urmysigt att ha Milo på jobbet :-D Han tog verkligen för sig och kom snabbt in i leken =)

Nu sover snart båda gossarna och jag ska inte träna idag heller... snuvig som få och har huttrat mest hela dagen på jobbet.... Ser INTE fram emot morgondagen då jag jobbar 7,30-17,40 !!! Sååå segt att jobba så en fredag.

I morgon kväll blire Fredagsmyyys med lite chips tror jag framför Let´s dance ;-)

Kommentarer
Postat av: jennie högberg

Känner igen de där.. Max gallskriker så fort han hör ordet sjukhus/läkare.. har varje gång fått sätta han i nät och hålla allt jag kan o han gallskriker.. inte kul men vissa saker måste ju göras :(

2010-01-28 @ 19:26:03
URL: http://penniscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0