Huvudvärk...

..ja som rubriken lyder... den kom i kväll och verkar hänga i. Ska kanske ta en ipren innan jag ska sova. Har nyss tatt insomningstabletten som jag tar varje kväll numer . Har 8 st kvar nu och sen får vi se hur det går när jag ska vara utan dem...OM det går villsäga ?!?!

Idag skjutsade jag gossarna till förskolan  och sen hem och sov/vilade tills 12 då de ringde från Max avd. Han låg i soffan och klagade på ont i magen och var blek. Hämtade hem en trött Max som piggnade till ganska rejält bara vi kom hem. Han ville ha macka och mjölk och sen pysslade han inne på sitt rum. Sa att han inte hade ont i magen mer heller :-) Så i morgon vill han till förskolan igen. Jag blir hemma från mitt jobb veckan ut (tyckte min samtalskontakt på kommunhälsan med). Är ju mega förkyld och nog inte alls "frisk" från utmattningen heller än....

Innan Max somnade sa han
-mamma jag är så glad så jag kan nog inte somna i kväll !!
-jasså varför då?
- jo mamma, jag vill öppna en lucka till i julkalendern så jag får mera saker !!
GODNATTIS !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0