Gott & Blandat !!

Max kompis Ellionorna har ju fyllt hela 3 år !!! Vi var inbjudna på kalas och Max pysslade ihop detta kortet =)

Härlig sensommar bild på brorsorna Pettersson =) Det syns att de har skoj ihop va ;-)



Och så Milo i egen hög person då =)

Nu i helgen har vi mest varit hemmavid. Fixat lite i trädgården, tatt in hemmoken på altanen och skurat av bassängen bl a .

Idag var Max på kalas till en grannkompis. Innan så har han inte velat vara själv på kalas men idag gick det kanonbra att pappa lämnade han där och hämtade han när kalaset var slut !! *stolt mamma*

Min näsa har börjat rinna som en kran och jag har ingen orka i kroppen alls....hoppas det går över fort !!

När Milo ligger på magen så får kan han nu få  knäna under sig och skjuter ifrån så han åker framåt =)

Nej nu måste jag till ica...såg att milos fruktpuré är helt slut !!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så ursöta de små är... gulliga grabbar!



Kramar Jenny

2009-09-24 @ 21:00:26
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Lian

Hejsan!



Sådana små godingar du har! Mina godingar är numera inte så små (båda två längre än mig tom. 12-åringen) är inte alldeles enkla att ha i sitt knä när de ibland får rycket och ska sitta där båda två.



Må så gott så ska jag kika på dina fina Lo:s

Vi ses på träffen

kram kram

Lian

2009-09-25 @ 11:47:07
URL: http://www.kexholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0