Städa....



Ja hade man en sånhär.....
.....kanske de tom vore SKOJ att dammsuga hahaha !!!
Innan man fick barn så räckte de att städa EN gång i veckan men nu...... dammsuger säkert minst en gång varje dag i köket/hallen och Max rum. Speciellt under köksbordet har det en tendens att bli vääääldigt massa matrester och damm.
Ikväll ska jag FÖRSÖKA få ork till att städa i min scraphörna i källaren..kanske (om den blir välstädad och fin) fota lite av den med hahaha...

Skönt med Fredag !
Max kollar lite TV nu och Milo sover middag med andra ord...lungt i huset !! Ska fråga Max nu om han vill gå ner i källaren med mig lite å hjälpa mig hänga tvätten ;-) Hoppas kan man ju alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0