Annorlunda födelsedag !!

Japps denna helgen går till historien... uääärkkk..
Både jag å uffe kände oss skumma i fredags kväll..sen vaknade jag 02 och fick rusa till toa för att kräkas.... samma visa igen vid 04..med ytterligare tillägg då... Uffe fick sin beskärda del vid 06 tiden....

Men båda barnen var huuuur pigga som helst så tur att jag piggnade till vid 08 tiden och då "bara" mådde liiiite illa och hade ont i hela kroppen !!
Trodde att det hela berodde på ngt konstigt som jag och Uffe ätit 8eftersom vi typ aldrig brukar bli magsjuka med kräkningar !!
Ack så fel vi hade........
Vid 01 i natt vaknade vi av att Milo hade kräkt ner hela sin säng och sig själv :-( Stackars lille skruttas !!
Sen har dagen (min födelsedag) mest bestått av att köra tvättmaskinen varm och se till så att Milo fick i sig vättska..... han har kräkts hela dagen och detta är mycket värre än de vanliga kräkningar som han har hållit på med sen han föddes...gahhhh !! Lite firad har jag dock blivit när min mamma och "svägerskan" L kom för att ta med Max till Värmland (Max klarade sig hoppas vi för han verkar vara immun mot magsjuka). Fick pengar och en canon fotoskrivare !!! Yiiihhaaa !!
Jahopp de va den födelsedagen det !!


 Jättefina höstiga blomman som jag fick när jag fyllde med =)


Kommentarer
Postat av: jennie högberg

mindre kul med magsjuka.. men stort grattis! :) du lär minnas födelsedagen ;)

2009-10-11 @ 19:34:04
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Linda

Hrm...du får väl hoppas att han inte blir sjuk och smittar de andra. Kräksjuka är himla lurigt.

Här tog det flera dagar mellan insjuknandet sist...Lilja först, Lotus två dagar efter henne och sen Björn tre dagar efter Lotus! Så man ska inte "ropa hej"...ryser



Men du kommer i alla fall ihåg den födelsedagen som Jennie skrev ;) GRATTIS och krya på er

2009-10-11 @ 19:57:27
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Mahlin78

Grattis på din dag vännen! Trist att ni blev sjuka. Hoppas ni mår bättre nu! Stor kram!

2009-10-11 @ 20:00:53
URL: http://mahlin78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0