Trädgårdsbilder.


Den rostiga jättebaljan har vi sått några olika röda och gula liljor i.
Den står på en gammal stubbe och runt stubben växer det allt möjligt gräs och en å annan smultronplanta. Jag tycker den lite vilda looken passar bra i vår trädgård.
Lite har kommit upp än så länge men få se om det kommer ngt mer...Max vattnade nämligen dessa en gång med sitt såpbubblevatten..jaja...


Underbart goda smultron har vi här. Perfekt att bara plocka hela sommaren =)

En fin gammal stenbänk som stod där när vi köpte huset. Skönt som tusan att sätta sig på dessa kalla stenar en varm gassande sommardag =)

Idag tog jag å Milo oss en promenad till Ett par kompisar som fått en liten son.

Lilla SÖTISEN !!!  Tänk att Milo varit så liten hihihi OJ vad fort man glömmer !!
Jag tycker ju att han e en liten plutt men i jämförelse med denne lille D så var ju Milo jättestor hahaha !!


Kommentarer
Postat av: Jenny

HeHe, tiden går fort, jag vet... suck ja! Jag tror det tar sig i grytan fastän Max har vattnat med såpbubblevatten. Det är säkert bara nyttigt!

Kram

Jenny

2009-05-31 @ 17:06:57
URL: http://www.jenjen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0