Namngivningsfest och skisstävling :-)

Ja nu i helgen har vi haft namnfest för Milo Erik. Det blev en toppenhärlig dag fylld med trevligt sällskap, fina presenter och goood mat :-P
TACK ni som kom och firade han !!!

En sommarbild på mig och lille huvudpersonen på festen =)


Tårten jag gjorde.... färdiga bottnar med jordgubbssylt och chokladmousse mellan.
Locket och kanterna är klädda med sugarpaste. Inget jag komme rge mig på igen för uj va svårt det var att få det fint ( lyckades inte som jag hade tänkt). Men den smakade gott iaf sa gästerna :-)
____________________________________________________________________________

Helena Landstoken har just nu en skisstävling i sin blogg. HÄR.
Jag har knåpat ihop denna LO, 30*30 cm och motiv från vårt bröllop.



Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh så söt han e! Ja det blir en sväng till Helena ikväll, behöver kuvert o såg att det va billigt ikväll ;) Ses vi där kanske?

2009-05-26 @ 06:18:52
URL: http://maldadesign.blogspot.com
Postat av: Camilla Ivarsson

Härliga färger på tårtan och det ska synas att den är hemmagjord. Den var fin och jag betvivlar inte att den smakade annart än gott. Härliga sommarbilder på er och skönt att det var så fint väder. Kramar

2009-05-26 @ 22:27:24
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0