Härliga sol :-)

Denna helgen har vi mest varit utomhus hela tiden. Har fått en massa gjort i trädgården såsom rensning och gräsklippning hehe.

Lilla Milo han sover sååå bra på nätterna !! Han får mat vid 19-20 tiden och sen somnar han i sin säng och sover till ca 04-05 tiden !!! detta gör att jag kan SCRAPPA !!


En 12*12 LO till cyber cropen igen hehe..jag skapar ju bäst och snabbast när jag har ngn utmaning eller skiss att jobba utifrån. Sätter jag mig bara  därnere så kommer det oftans ingen inspiriation alls men har jag ngt att jobba "till" ja då sprutar ideérna fram ;-)
Här skulle man utgå från en skiss och temat skulle vara "sommar och sol"
Skissen:


Tycker ni jag lyckats ?


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt jobbat, jättefin! :) Tycker absolut att det syns att du utgått från skissen :)

Jag scrappar också som bäst när jag har lite press på mig, någon utmaning/skiss etc.

2009-05-11 @ 10:46:33
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Camilla Ivarsson

Tycker du lyckats perfekt och det blev en väldigt fin LO tycker jag. Kramar

2009-05-13 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0