Vardagen har tagit vid....

En dag kan se ut såhär:
02... upp å ge lillbusen mat
06...maken åker till jobbet och dagen börjar för oss andra med. Max vaknar och kommer in till mig å Milo.
06,30 ca...Milo käkar för fullt för de mesta vid den här tiden.
07 ca...jag å Max äter frukost å Milo kanske har somnat igen ;-)
08,15 är det e bra dag går vi en promenad nu till Max förskola (han är där 8,45-12,30 måndag tom torsdag) annars tar vi bilen lite senare.
9-12 ca...jag och Milo myser hemma eller så åker vi nånstans eller tar en promenad om natten varit mycket sova :-)
12,30...hämtning av Max och ibland lite handling å vägen hem...
15,30 Uffe kommer hem från jobbet. han och Max har skoj och jag vilar lite med Milo ibland.
Sen tar kvällen vid och vi äter middag och kollar bompa i soffan med Max samt gör massa annat som måste göras PUST !!

Kan ju säga att egentid ?!?! WHAT !!
Men ska INTE klaga för lillbusen sover såå bra från ca 22-02-06 (med lite variationer hehe). Så sova får vi göra iaf =)
Nu lite bilder...ingen kanonkvalité men de e tagna med min mobilkamera.....


Bilden e tagen tidigt på morgonen precis när vi vaknat =)
 
Huuuga va blek jag är  hahahahahaha !!!
Men men....såhär ÄLSKAR Milogubben att ligga mest hela tiden, så nära min haka som möjligt. Då somnar han som en stock. Precis som Max gjorde när han var lika liten.

Scrappandet har fått ligga på IS ett tag nu..har annat att göra vet ni ;-)


Kommentarer
Postat av: Jenny Wigstrand

Så fina bilder, innehållet bara strålar liksom. Bleka är vi allihopa, jag gick ut osminkad idag hrmm... så mysigt Milo ligger på sin mamma! Jag hoppas att tiderna håller sig för er nu så att du kan få känna av lugnet med att ha rutiner. Kram från förkylda familjen

2009-03-12 @ 20:01:45
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: AnnaA

Grattis till sötnosen!! Det går så fort... jag kom på idag att "hoppsan, det borde ha hänt nåt här nu!" och det hade det minsann! :) Härligt!

Ha det bäst och sköt om!

2009-03-17 @ 15:18:12
URL: http://effy.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Låter som att du har fullt upp! Hur har det gått med magen? Hoppas det har rättat till sig! Så söta dina pojkar är! Kram

2009-03-22 @ 11:58:09
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0