Skogens GULD !!

Japps i morse vaknade lille M som vanligt vid 5 tiden... skillnade nu är ju att vi e ensamma hemma jag å han... matade han och sen körde jag ut till blåbären i skogen =) Han fick sitta i sitt babyskydd med insektsnät runt sig =)
Efter en timma ville han inte vara naturmänniska mer men då hade jag fått ihop 4 liter !!! Det finns verkligen hur mycket blåbär som helst där ute !!!


Så nu är de rensade och ligger i påsar i frysen =) MUMS !!
Men ni kan ge er på att jag ska ut med ggr..och då kanske med store M som sällskap hihi ;-)

Kommentarer
Postat av: monica

Det är inte helt fel att ha några påsar liggande i frysen - själv har jag 20 liter nu... mums =)

2009-07-20 @ 23:02:36
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga blåbär du plockat och jag håller med om att det är skönt att ha lite i frysen. Kramar

2009-07-22 @ 06:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0