Road Trip !!

Jao helgen kan kanske sammanfatts som underbar...trött..blöt... vilse... och mååånga mil avverkade =)

Började min resa till Värmland i lördags morse kl 03,30. Har åkt dena vägen måååånga ggr innan och aldrig åkt/kört fel, men nu var det tydligen dags hahaha. Efter jönköping missade jag en avfart och hamnade i Hjo !! Blev en omväg på ca 1,5 mil ....
Men väl uppe som tog en helt underbar möhippa vid =) Det är lillebrorsans blivande brud vi hippade för haha =)
Sammanfattar dagen i korthet som såhär: Båttur  i regn =), underbart god mat, linedance, relax med bubbel och myyyys, härlig lekkväll =) Kom i säng inte förren 03 !!! hade varit vaken 24 timmar då  UJUJ.
Hemresan igår blev låååång för strax innan jönköping orkade jag INTE hålla ögonen öppna längre utan då stannade jag bilen på en ficka och tog en powernap på ca 40 min.  Livsfarligt annars juh !!


I morse körde uffe iväg på sin årliga hojsemester så nu är jag å smågrabbarna ensamma hemma med allt vad det innebär haha.  Idag for vi till Tingsryds marknad och detta lekte vi när vi kom hem hahaha...



Här är Milo hela 5 månader gammal...VART sjutton tar tiden vägen ???

Kommentarer
Postat av: Mahlin78

Visst är det underbart när man helt plötsligt inte kan vägen.... :-)



Milo blir ju bara sötare och sötare för var dag! Hoppas ni hade det bra på marknaden!

2009-07-28 @ 19:12:17
URL: http://mahlin78.blogspot.com
Postat av: Camilla Ivarsson

Härliga bilder på Milo måste jag säga. Gillar hans ögonlapp skarpt! ;-)

2009-08-06 @ 05:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0