Tjockisrapport !



Japps...en sån här filur är det som sparkar runt i magen min.
Vill nu bara att det ska bli den 22 februari så vi får träffa den lill*.
Går hemma sjukskriven på heltid och tur är väll det för som jag mår nu hade jag INTE orkat jobba. Fogarna tar nästan knäcken på mig.

En dag kan se ut såhär:
Ca 06: går upp med en piggelin son som vill ha frukost.
efter frukosten brukar han vilja ta det lungt i soffan och kolla lite morgonbompa
8,45: kör sonen till hans förskola
Därefter vila (sova) till ca kl 12,30 !!
Sedan göra ngt lungt hemmavid eller in på akupunktur.
15,00: hämta sonen på förskolan.
Sedan hemma och leka med sonen eller så leker han själv (han är väldigt duktig på att sysselsätta sig själv vilket jag är mycket tacksam för just nu).
ca 17,30: maken kommer hem på rin rast och äter middag med oss.
Tandborstning och sånt med sonen och sen kollar han (och jag ibland) bolibompa.
Ca 19,30 lärer jag saga för sonen i han ssäng och sen brukar han somna på nån minut =).
Kvällslungt för mig så jag mest slappar i soffan eller vid datorn =)
ca 22 försöker vara i säng vid den här tiden för att orka med att sonen vaknar tidigt. (man vet ju aldrig hehe).

Var inne på akupunktur idag och det var en ny erfarenhet för mig. Hon satte nålar på olika ställen på kroppen och sen var det bara att ligga och vila i ca 40 min. Ska dit på Torsdag igen.
HOPPAS det hjälper !!!!

Kommentarer
Postat av: Penni

hehe låter som lyxdagar i mina ögon.. njut av att få sömn, njut njut njut för snart är det inte bara dubbelt upp det blir femdubbelt upp hihih ;-)

2009-01-12 @ 20:51:46
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ge det tid akupunkturen - det kan funka toppenbra för dig! Jag är så nyfiken på liten i magen, det ska bli så mysigt att få se en sådan liten bebis igen - det är ju över 2 år sedan jag hade en mini Loke...

2009-01-13 @ 14:08:21
URL: http://killebergstygbod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0