Scrapdag !!!

Japps idag kom kompisen Linda hit med sin jobbarkompis och det var scrapping hela dagen :-)





Alla LO är 20*20 cm stora och ska ingå i ett album till min mormor från hennes 90 årsdag !!
Visst var det några år sen hon fyllde men men......bättre sent än aldrig eller hur var de man sa ?!
Nu ska jag bara få klart framsidan av albumet också =)

Har köpt på mig ca 25 promarkerpennor.. OJ vad skoj det är att måla med dom !!!
Hann även efter att scrapvännerna åkt, med en tur till IKEA !!
Lite smått å gott bl a till filuris som inhandlades.
Hoppas ni alla har en härlig helg !

Kommentarer
Postat av: Jenny

For du förbi utan att hälsa på! Så flitig du har vart idag, blir avis! Nästa gång... så kommer jag oxå till dig!Kram på dig gumman!

2009-01-10 @ 23:14:54
URL: http://jenjen.se
Postat av: Penni

oj oj här var man effektiv! skicka över lite inspiration och ork tack! och ett par extra timmar om dygnet också hihi :)



Fint!

2009-01-11 @ 10:28:36
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Alexandra

20x20 är nog favoriten att scrappa, det går snabbt, är lagom till alla gamla 10x15 bilder man har liggandes & det är lätt att dekorera, med andra ord så lyckas man nästan alltid i det formatet! Så roloigt med en liten "pyssel träff", var länge sedan jag han med något sådant, har knappt tid att pyssla med mig själv nu =( Men det måste det snart bli ändring på! Så skönt att du blev sjukskriven nu sista tiden, vila & scrappa massor! Kramar Alexandra

2009-01-12 @ 11:01:26
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vilket fint album det kommer bli till din mormor. Det kommer hon bli så glad för tror jag. Kramar

2009-01-15 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0