Nu är glada julen slut (för lääänge sen känns de som) !


En julpåse som släkten fick varsin nästan likadan i år !
Vi ger inte så värt mycket julklappar vi vuxna men nått ska man väll ha tycker pysseltokiga jag =)
Kom på ide´n att göra en julpåse med lite smått å gott i.
Denna innehåller:
Inramat dagisfoto på sonen
Cellofanpåse med egen scrappad etikett (skumtomtar och snöbollsgodis i den).
2 st presentkort på valfri bio.
1 flaska lättglögg.
1 scrappad mjölkkartong innehållandes mandel och russin (till glöggen).

Detta blev MYCKET uppskattat !!!! SKOJ !!!!
Jag tycker det är skojigare att ge bort och mottagaren bli så glad än att få ngt själv ;-)
(eller som jag sa detta året hahaha..det enda jag vill "ha" är bebis i slutet av februari).


Sonen i lekartagen ute vid lekplatsen här i vårt område.
Han har fått för sig att så fort vi går dit så ska jag ta kort på han och då får han till olika härliga miner och som här, liggandes nästan poserandes för mig hahaha.

Idag har jag varit på akupunkturen igen och liiite tycker jag att det har tatt i mittfogen fram.
Iofs så har mina vader och fötter börjat svullna rejält nu så hon satte en nål mot det med.

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Han poserar perfekt Max! Vilken linslus han är och vilka kort du lyckas få på honom. En sådan härlig julklapp era familjer har fått och det är tur de uppskattade dom för dom var jättefina. Kramar

2009-02-02 @ 22:39:49
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0