Soool !!!



Lille Milogubben ligger i gröngräset på vår baksida !! HÄRLIGT att det äntligen är vår ute tycker vi.


"Jo detta är skoj ju....att sitta här i min alldeles egna stol som brorsan inte får plats i haha"


"Ja e en gla prick ja"


"Min brorsa...hmm ja han busar en hel del med mig han hehe..men vänta du bara tills jag kan busa tillbax"

Ja denna veckan har vi haft det gott..börjar få kläm på lämning och hämtning på dagis och tiden däremellan nu...i början tyckte jag de var kasst och kände mig mega stressad hela tiden..undrade faktiskt ibland hur jag skulle orka vara hemma..... men så har jag ju käkat pencillin å andra starka magmediciner ända sen förlossningen också, det kan ju få orken och humöret att tryta för vem som helst skulle jag tro !!!
Men nu har jag haft mina sjukdomar för flera år framåt bestämmer jag och därmed basta !!!!

Idag såg jag att Milo börjar upptäcka sina små händer och armar och jag hade nog glömt hur underbart det är att bara titta på han när han sitter/ligger där och upptäcker världen runt omkring. LILLE GODINGEN !!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilka härliga bilder du lagt up här. Charmiga söner båda två och jag tror allt Max får akta sig när Milo blir större och börja busa tillbaka. Han har lite att ge igen på då ;) Kramar

2009-04-18 @ 11:08:34
URL: http://millai.blogg.se/
Postat av: Anne

Åh vad söt han är, och lik sin storbror!

Jag hoppas du kommer att få jättekul på träffen.



Kram Anne/Lillan

2009-04-22 @ 14:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0