2 månader gammal !! Huuu va tiden går !


Japps för 2 månader sen vid denna tiden kom jag nog precis till bb med en nyfödd liten gosse ;-)

Dessa månader har rusat iväg !! Ska ta tag i och skriva en förlossningsberättelse inom kort hehe.
Milo har växt och blivit en härligt charmig bebis som är glad och nöjd för det mesta men får han inte mat DIREKT när han kommer på att han är hungrig ja då visar han alla sina röstresurser !
Han har hittat sina händer och gillar sin storebror jättemycket ( även om han busar och hittar på en heeel del bus med lillebrorsan).
Vi har kommit in i rutiner här och det är såå skönt !!

Jag hade ju egentligen inte tänkt att gå på den stora scrapträffen i rottne nu i helgen men eftersom det var avbokningar så ska jag vara med hela Lördagen och det ska bli helt underbart !!!
På Söndag blire barnkalas här hemma för Maxxen som fyller 4 på Måndagen den 27 April.
OJOJ är han verkligen FYRA år ??

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vad dom växer dina söner. Tänka sig att Max fyller 4 nu och lillebror redan blivgt 2 månader. Det är ju inte länge sedan jag hälsa på på BB tycker jag. Ska bli så kul att du kommer med på lördag och plats fixar sig nog vid vårt bord. Kramar

2009-04-22 @ 23:33:32
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0