Turgumma !!

Ja jag vete sjutton vad som hänt men jag verkar ha en otrolig tur nuförtiden =)
Var ju på en scrapträff  strax utanför Lungby i lördags. Där var det först en utlottning av lite sponsorskänkta produkter. Man skulle skriva sitt namn på en lapp. Döm om min förvåning när första namnet som ropades upp var MITT !!!
Sen  deltog jag i en kortskissutmaning... där var det utlottning senare på kvällen bland de bidragande korten. Jag kunde tyvärr inte vara kvar så länge på träffen men fick ändå deltaga i utlottningen. Tänkte inte så mycket mer på det men igår såg jag att  jag hade fått ett inlägg i min blogg från helena landstoken (som även hon var på träffen). Jag hade en vinst att hämta i hennes butik !!!! WOW !!!


Detta vann jag !!!
Ett "kom igång med stämpling paket" från Slöjddetaljer !!
massa bra saker för en sån som jag hihihhi !!!

Sen på söndagkvällen var jag hos en granne på ett kryddparty. Där fick man skriva sitt namn på en lapp och sen lottades det ut en vinst bland alla där. och det var återigen JAG som van !! UJUJ !! Alla säger att jag måsta ju köpa lotter, men jag lyckas aldrig vinna på lotter utan har märkt under ca 6 månaders tid att jag har en sån här tur då jag deltar i ngn slags utlottning. Vet inte alls vad det beror på men de e nog bara slumpen .


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Visst var det en trevlig träff =) Lyckades också med att vinna 2 ggr! Fina priser också ju! Kram

2008-09-29 @ 19:52:31
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com
Postat av: Camilla Ivarsson

Grattis till dina fina vinster och pysslegrejer är alltid bra för dig om scrappa så mycket =) Kramisar

2008-10-02 @ 22:48:35
URL: http://millai.blogg.se/
Postat av: JezzzA

Åh vilken tur du har vad kul!!Grattis

2008-10-06 @ 19:59:40
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0